Sayfalar

3 Ağustos 2010 Salı

.... $a$kın...

Bugün kitap izledim,film okudum,yemek dinledim,müzik yedim...Aklım sendeydi hiçbirşeyi doğru yapamadım, Şaşkınım...

28 Temmuz 2010 Çarşamba

a$k..

Aramadığım yer kalmıyor seni sabahtan yatana kadar Sanırım hep seni sevecek kalbim son kez atana kadar..Bana göre sürer gider sönmez bu yangın ikimizi de yakana kadar.♥


‘δƒվ’ ♥ O La La La ~ 21.05.2oo5 (: βiЯтєк βєПi δєш~βєПĐє βiЯтєк δєИi ♥

Ayrı Şehirlerde Aynı Göğün Altında Uzaktaki Sevgiliye.

Bir gece ansızın sarılmak istersin ama o yoktur..
ararsın ağlamaklı ses tonu ile 'seni çok özledim' diyebilirsin ancak..
ne gel diyebilirsin ne de gitmeye dermanın vardır..
kararlar alırsın.. bir hafta o gelecektir bir hafta sen gideceksindir..
böylelikle her hafta sonu görüşeceksinizdir..

ama bir türlü tutmaz bu takvim..
ya sen gidememişsindir ya o gelememiştir..
ararsın gecenin bir yarısında.. özlediğinde.. hayalini sesi ile canlandırmak için..
ama olmaz..
hiç birşey onun tenine dokunmak ıslak dudaklarını öpmenin yerini tutamaz..
sadece özlersin.. özledikçe ya daha çok seversin ya da daha çok gidersin..
böyledir başka şehirdeki sevgili.. .

Yüregim seni çok sevdi... (zevkle okuyacagınızz ßir kitap aglamak serbest.)



'Biliyorum, imkânsız aşk bu! Ama hükmedemiyorum kendime...' demişti Murat. 'Çünkü, Yüreğim Seni Çok Sevdi! ..' Ardından da dizelere dökmüştü sevdasını. 'Yüreğim seni çok sevdi
o yürek talan
o yürek yangın yeri
o yürek seni istiyor
bir tek seni...
' Aslı ile Murat’ın İstanbul-Bursa-Amerika üçgeninde yaşadıkları destansı aşkın öyküsü. Herkesin kendinden bir şeyler bulabileceği kadar gerçek...

Piraye ( 2 günde ßitirdim harika bi kitap)


Kitap Adı : PİRAYE

Yazarı : CANAN TAN

Türü : ROMAN


Canan Tan,bir ilk romanla okurlarının karşısına çıkıyor: "Piraye". Genç ve güzel Piraye adını Nazım Hikmet’in eşinden almıştır. Genç kızın babasıdır Piraye ismine tutkun olan; diğer kızı da babanın Nazım Hikmet hayranlığından payını alır: Hatice. Babanın açıklaması ilginçtir ki bu açıklama romanın temalarından birini de oluşturacaktır: "Piraye, Nazım Hikmet’in karısı. Tam adı Hatica Piraye’dir. Nazım Hikmet’in onun için yazdığı şiirler ve mektuplar, edebiyatımızın gerçek yüz aklarıdır." Piraye’nin babasının bu açıklaması karşısında ilk tepkisi şaşkınlıktır: "(...) Babam elinden kitap düşmeyen, aydın bir insandı. Ama onun, kızlarına bir şairin -hem de yasaklı bir şairin- karısının adını verecek kadar edebiyat tutkunu olduğunu yeni keşfediyordum." Piraye’nin doğduğu günden bu yana içinde taşıdığı edebiyat ve şiir tohumları hayatının bir bölümünde ilişkilerine de yansıyacaktır. Roman, genç bir kızın aile, okul, aşk ve evlilik yaşantısına odaklanan ilginç bir biyografi özelliğine sahip; yazar, yarattığı kadın kahramanın yaşantısına bir ’kadın duyarlılığı’ ile yaklaşıyor. Romanın ilk sayfalarında idealleri olan genç bir kız olarak tanıştığımız Piraye, sayfalar ilerledikçe ilişkilerin farklı boyutlarını yaşayacak, aşk duygusunun karşılığını kendi hayatına yerleştirmeye çalışacaktır. "Piraye" romanını bir ’dram’ haline getiren ise genç kızın evlilik ve evlilik sonrası yaşantısı olacaktır; Piraye, üniversite öğreniminin hemen ardından Diyarbakır’a gelin gidecektir. "Piraye"yi yakın çevrenizde aramayın sakın," diyor Canan Tan. "Hem onun, hem de romandaki diğer karakterlerin hayal ürünü olduklarını belirtmeme, bilmem gerek var mı? Ama uzak şehirdeki şarkının nihavent olduğunu söyleyen Nazım Hikmet ve "Gözlerin hani?" diye soran Ahmed Arif gerçek." Roman, yazarın kendi hayatından da belli belirsiz izler taşıyor okuruna....Kızıl saçlıymış Piraye. Kendimi, keşke ben de kızıl saçlı olsaydım, diye hayıflanırken yakaladım kaç kez... Okudukça, dizelerin arasına dalıp kendimden geçtikçe, tehlikeli bir biçimde özdeşleşiyordum Piraye'yle. Tiyatro sahnemde, bundan sonraki rolüm belliydi artık. Nâzım Hikmet'in Piraye'si rolünü oynamak... Peki bana eşlik edecek oyuncu kim olacaktı? Bunu düşünmek hile anlamsızdı; karşımda Nâzım vardı ya... ŞİİR YÜZLÜ PİRAYE... kendi yazdığı senaryolarda yaşıyor. ...Kim olursa olsun; evleneceğim insan, benim varlığımı yok sayarak bir başkasıyla beraberlik yaşayacak ve ben buna seyirci kalacağım ha... Yazgıymış! İnanmıyorum yazgıya falan... Onu yaratan da, şekillendiren de bizleriz. Benim yazgım kendi çizeceğim yoldur! O yolda beraber yürümeyi kabullendiğim insanı da kimseyle paylaşamam ben... YAZGIYA BİLE KAFA TUTACAK KADAR YÜREKLİ... Özgürlüğe âşık! Ancak, başkaları tarafından yerinden oynatılan kilometre taşlarının, gene başkalarınca gelişigüzel dizilmesiyle önüne serilen yolda yürümeye mecbur bırakılınca... İşler değişiyor. ...Hiç hayıflanma, o şiirsellikten uzak düştün diye. Gözlerini aç ve o günlerde göremediğin gerçeği gör artık...Nâzım da o sevda yüklü dizelerini eliyle bir kenara itip, daha sıcak bulduğu kollara koşmamış mıydı? Haşindin yaptığı, onunkinden çok mu farklı? ..Kendince tanrılaştırdığın tapınmaktan gurur duyduğun putların, gerçekte basit birer taş parçası olduğunu ne zaman kavrayacaksın? Ama, gönlün gerilerde bir noktaya takılı kaldıysa eğer, sevinebileceğin bir gerçeklik duruyor orada. İşte şimdi, Nâzım'ın kızıl saçlı Piraye'siyle tam olarak özdeşleştin. Kutlu olsun. Fırtına gibi bir yaşam öyküsünün başoyuncusu oluveriyor PİRAYE...

DiyeTe hazıRLıkk.

ahhh ahhh... $u kızLarınn derDiiii çok düzensizz yemek yemeqe ßa$Ladımm. ve tßikiii kiLo aLdımm annnem sen çok kİLoo aLdın deyppp duRuooo ne yapacaqımıı ßİLmioRum. herqünn 2 3 saatte yüzüoRumm ama nasıL oLduda kilo aldımmm ßiLmioRum. ama pzarTesiden itißarennn rejime gircem arkiLErimmmm koca karıı iLaçLarı verdiLer onu deniyecem ve spora ßaşLıcammm pazartesii günü ßa$Lacam ßækaLımmm .

a$k a$k a$kk.... sonsuz a$k.


ömRümLee 5 sene önce tnı$tımm veee görür görmezz a$ık oLdumm. hergünn onunLa sohßet etmeLerr herqün teLde knu$maLarr o zmanLarr msjLa$makk ßu kdar yayqın deqiLdi. ve 21,05,2005 tarihinde çıkmaya ßaşLadıkkk arada küsmeLer trip atmaLarr oLsadaaa :D onu çok s€ßioRummm onunLa çıkmaya ßaşLadıqımdaa 14 ya$ındayDımmmm a$k nedir ßiLmezzDimmm her$eyyii onunLaa ya$adımm.ve şuan 19 y$ındayımmm :D aradann 5 seneee geçtii 5 senee ve her anımı onunLa geçirDimmm. Kısaca 'Sfy' yniii Seda Fırat YAMAN Sennnn oLmaDannnn canımmmm ßennn ya$ayamammmmmm.. yazmayıı çok seveRimmm . 5 seneLikkk günLügümm varr :D ama ama aama oo güzeL anıLarımııı ßurada yazamam =) ho$çakaLınnnn fıstıkiLerimmmmmm. öpüorummm koCamnnnnn artık ßLoq sayfamdaki arkilerimm ßnmm fısTıkiLerimmmmm .